Show simple item record

dc.contributor.advisorCelis García, Eliana Alexandra
dc.contributor.authorHenao Contreras, Andrea Paola
dc.coverage.temporal2020
dc.date.accessioned2021-10-26T12:56:14Z
dc.date.available2021-10-26T12:56:14Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11912/9549
dc.description61 páginasspa
dc.description.abstractDisfarma Solinsa G.C. S.A.S es una compañía dedicada a la comercialización, distribución y dispensación de medicamentos y dispositivos médicos. Desde 1995 ha buscado afianzar su presencia en la industria nacional, por lo cual, esta pasantía tuvo como objetivo principal fortalecer la cultura organizacional, como parte de su meta de ser el mayorista institucional de medicamentos más importante de Colombia. Para ello, desde el Área de Comunicaciones se fortaleció la identidad corporativa en el público interno a través de la divulgación de contenido que incluía aspectos relacionados a ésta. De igual forma, se contribuyó con la gestión general del proceso de comunicación con el fin de encaminar a la compañía a lograr su proyecto empresarial.spa
dc.description.abstractDisfarma Solinsa G.C. S.A.S is a company dedicated to the marketing, distribution and dispensing of medicines and medical devices. Since 1995, it has sought to strengthen its presence in the national industry, for which this internship had as its main objective to strengthen the organizational culture as part of its goal to be the most important institutional wholesaler of medicines in Colombia. For this, from the Communications Area, the corporate identity was strengthened in the internal public through the dissemination of content that included aspects related to it. Similarly, we contributed to the general management of the communication process, in order to guide the company to achieve its business project. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)eng
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isospa
dc.publisherUniversidad Pontificia Bolivarianaspa
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectEmpresas - Difarma Solinsa G.C. S.A.S.spa
dc.subjectCultura organizacionalspa
dc.subjectIdentidad corporativaspa
dc.subjectMedicamentosspa
dc.subjectComunicaciónspa
dc.titleFortalecimiento de la cultura organizacional en Disfarma Solinsa G.C. S.A.S.spa
dc.typePrácticaspa
dc.publisher.departmentEscuela de Ciencias Socialesspa
dc.publisher.programComunicación Social y Periodismospa
dc.type.hasVersionpublishedVersionspa
dc.description.sectionalBucaramangaspa
dc.description.degreenameComunicador Social y Periodistaspa


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International