Show simple item record

dc.contributor.authorNegrete Hernández, Sibila de Jesús
dc.contributor.authorRamos Tapia, Luis Carlos
dc.contributor.authorCarmona Duque, María Teresa
dc.contributor.authorHamburger Castellanos, Alberto Enrique
dc.contributor.authorAcuña Lázaro, Óscar Antonio
dc.contributor.authorDíaz Díaz, Carlos César
dc.date.accessioned2021-07-22T16:58:58Z
dc.date.available2021-07-22T16:58:58Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.isbn978-958-764-890-4 (versión digital)
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11912/8863
dc.description22 páginasspa
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isospa
dc.publisherUniversidad Pontificia Bolivarianaspa
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectÉtica – Enseñanazaspa
dc.subjectValores – Enseñanzaspa
dc.subjectSolución de conflictos – Enseñanazaspa
dc.titleDe octavo a novenospa
dc.title.alternativePropuestas de estándares curriculares para Ética y Valores en la escuelaspa
dc.typebookPartspa
dc.description.sectionalMedellínspa


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International