Show simple item record

dc.contributor.authorGonzález Agudelo, Elvia María
dc.contributor.authorCastrillón Baquero, Jolyn Elena
dc.date.accessioned2023-10-05T14:49:29Z
dc.date.available2023-10-05T14:49:29Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11912/11183
dc.description15 páginasspa
dc.format.mimetypeapplication/pdfspa
dc.language.isospaspa
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectDidácticaspa
dc.subjectPedagogíaspa
dc.subjectCuarta revolución industrialspa
dc.titleLa relación pedagógica y la didáctica universitaria, como práctica comunicativa, en el contexto de la cuarta revolución industrialspa
dc.typebookPartspa
dc.description.sectionalMedellín
dc.relation.ispartofbookAportes de la investigación cualitativa con enfoque hermenéutico a la didáctica de la educación superior


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional