Show simple item record

dc.contributor.advisorDíaz Santana, Daivy Dalila
dc.contributor.authorCarrillo Ceballos, Liseth Paola
dc.coverage.temporal2018
dc.date.accessioned2020-05-11T17:24:00Z
dc.date.available2020-05-11T17:24:00Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11912/5348
dc.description79 páginasspa
dc.description.abstractDebido a la relevancia que han adquirido los medios virtuales en el desarrollo y avance de una compañía, se constituyó un plan de trabajo para la empresa de transporte y logística Delivery 724 S.A.S., apoyado en la creación de perfiles en las redes sociales: Twitter y Facebook; En éstas, se transmitió información relevante de la marca, de servicios y otros atributos importantes tanto del sector logístico, como de la entidad. Asimismo, se generó contenido visual y textual para las publicaciones difundidas y se visibilizó tanto los perfiles como la página web de la empresa, por medio de promociones pagadas, sumando además la constancia en las actividades realizadas.spa
dc.description.abstractBecause of the relevance that virtual media has acquired in the development and advance of a company, it was established a workplan for Delivery 724 S.A.S. logistics and transportation enterprise, which was supported in the creation of profiles on two social networks: Twitter and Facebook. In these networks, was transmitted significant information about the brand, their services and some other important features about the company and logistics sector. In adittion, visual and textual content was produced for the publications that were shared in the social medial accounts, and on the other hand, profiles and web page became both visible throughout paid promotions, alongside with the constancy of the developed activities.eng
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isospa
dc.publisherUniversidad Pontificia Bolivarianaspa
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectEmpresas - Delivery 724 S.A.Sspa
dc.subjectRedes socialesspa
dc.subjectComunicaciones digitalesspa
dc.subjectSitios webspa
dc.titleFortalecimiento de la comunicación externa de Delivery 724 S.A.S., a través de la creación de contenidos para redes socialesspa
dc.typePrácticaspa
dc.publisher.departmentEscuela de Ciencias Socialesspa
dc.publisher.programComunicación Social y Periodismospa
dc.type.hasVersionpublishedVersionspa
dc.description.sectionalBucaramangaspa
dc.description.degreenameComunicador Socialspa


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International