Show simple item record

Internacionalización de la marca de café Oma estudio de caso : momento café, México D.F

dc.contributor.advisorParente, Ana María
dc.contributor.authorGómez Orrego, Daniela
dc.coverage.spatialSeccional Medellín. Universidad Pontificia Bolivariana. Escuela de Ciencias Estratégicas. Negocios Internacionaleses_CO
dc.date.accessioned2016-06-10T17:14:09Z
dc.date.available2016-06-10T17:14:09Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11912/2385
dc.description94 p.es_CO
dc.language.isoeses_CO
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.sourceinstname:Universidad Pontificia Bolivarianaes_CO
dc.sourcereponame:Repositorio Institucional de la Universidad Pontificia Bolivarianaes_CO
dc.subjectCafé -- Mercadeo; Café -- Aspectos socioeconómicos; Café -- Mercadeo internacionales_CO
dc.titleInternacionalización de la marca de café Oma estudio de caso : momento café, México D.Fes_CO
dc.typeotheres_CO
dc.rights.accessRightsopenAccesses_CO
dc.type.hasVersionpublishedVersiones_CO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International