Toggle navigation
español
English
English
español
English
Aa
A +
A -
Login
Toggle navigation
Inicio
¿Cómo publicar?
Preguntas Frecuentes
Contactos
View Item
Home
PRODUCCIÓN EDITORIAL
Capítulos de libro
View Item
Home
PRODUCCIÓN EDITORIAL
Capítulos de libro
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Statistics
View Usage Statistics
Sobre cómo un principio didáctico de transversalidad posibilitaría la formación integral en la educación superior: la construcción de una hipótesis abductiva
View/
Open
principio_didáctico_transversalidad_posibilitaría_formación_integral_educación_superior_construcción_hipótesis_abductiva (1.011Mb)
Date
2023
Author
González Agudelo, Elvia María
Duque Roldán, María Isabel
Book Title
Aportes de la investigación cualitativa con enfoque hermenéutico a la didáctica de la educación superior
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-type
bookPart
Citar documento
Citación
APA
IEEE
MLA
Chicago
Vancouver
Gestores bibliográficos
Refworks
Zotero
BibTeX
CiteULike
Metadata
Show full item record
Documents PDF
Select a document
Aportes de la investigación art2.pdf
URI
http://hdl.handle.net/20.500.11912/11184
Keyword/s
Formación integral
Collections
Capítulos de libro
[717]
The following license files are associated with this item:
Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional