• How Cognitive and Metacognitive Processes Help EFl Learners to Approach Reading Passages Found in Tests 

      Zabaleta González, Dianeth; Martínez Peinado, Pedro (Universidad Pontificia Bolivariana, 2020)
      El propósito de este estudio es identificar los diferentes procesos cognitivos y metacognitivos a través de los cuales los estudiantes de una segunda lengua afrontan exámenes de comprensión de textos. Para llevar a cabo ...
    • Reading Comprehension and Vocabulary Acquisition in the EFL Classroom 

      García, María Guadalupe. Compiladora; Manjeshwar, Ajitha R. Editor asistente; Vélez Rodríguez, María Paula; Penagos Arrieta, Johanna Lily; Montalvo Bedoya, Lia; Paz Wechk, Martha; Zabaleta González, Dianeth; Martínez Peinado, Pedro; Brunal Morales, Claudia Patricia; Mass Montes, Orlando Ramón; Angulo Petro, Kelly; Angulo Jiménez, Cindy; Guerrero Soto, Hernando Alfredo; Sánchez Vergara, Paola Patricia; Romero Delgado, Cinthia; González Arbeláez, Jesús Guillermo; Roa Pacheco, Angélica; Medina Ortiz, William Hernán; Del Toro García, Zaily; Piñeres Yanes, Boris (Universidad Pontificia Bolivariana, 2020)
      As educators we have a target goal and that is to promote students’ success and nurture their desire to learn in a respectful and constructive environment. One of our greatest tasks is to implement effective methods and ...